Friday, 9 February 2018

المقود خيارات تريك - fx-


تريك فكس ريفيو هناك شيء للجميع مع هذا النطاق، ولكن لأن فكس رحلة متنوعة جدا، يجب أن تنظر احتياجاتك بعناية ومقارنة هذه الدراجات لمعرفة أيهما هو أفضل بالنسبة لك. يجب عليك أيضا الاستفادة من عشرات من خيارات التخصيص أو الترقية المتاحة لكل دراجة. أخذنا عدد قليل من النماذج لاختبار ركوب لهذا الاستعراض. أرخص دراجات تريكس فكس تفتقر إلى الوزن المثالي لدراجة اللياقة البدنية، ولكن إذا كنت تبحث عن بعض التمارين الرياضية المكثفة، فإن هذا سيعمل لصالحك ومع ذلك نحن أحب تصميم مريح ومجموعة التشطيب. هذه الدراجات لديها أيضا المدمج في يتصاعد لرفوف و مودغاردز. إذا كنت ترغب في وزن أخف وزنا، وسوف نماذج محددة للنساء ونماذج بأسعار أعلى من هذا النطاق توفر. أفضل نموذج في هذا النطاق الرياضية إطار الكربون الكامل وشوكة و شيمانو 105 دريفتراينز. لعام 2000 أو نحو ذلك سيكون لديك لقضاء إطارات الكربون و 105 مكونات فقط، فإنه قد لا يكون يستحق الشراء. ولكن يمكنك الترقية، وبالتأكيد يمكن أن تتأكدوا من ركوب السوبر متسقة وسلسة، كما لاحظنا مع تجاربنا. هذا النموذج يأخذ أيضا بعض الطرق الوعرة الثقيلة، ولها صلابة الحق للسلطة والثقة. إطارات خفيفة على نماذج نهاية أعلى يمكن ترقية بسهولة (حتى من 105s) مجموعة متنوعة من الأحجام والنماذج نماذج خاصة بالمرأة المتاحة مع الأوزان أخف وزنا الحاجز ورف يتصاعد المتاحة لسهولة التركيب أرخص النماذج الثقيلة هي شيمانو 105s يستحق الثمن الحكم وهناك خيار كبير من الدراجات الطريق لللياقة البدنية والمرح، مع بعض من أوسع خيارات للترقيات وأسعار لائقة (في الغالب). فعلنا مثل مجموعة تريك فكس عموما، وعدد قليل من الشكاوى كان لدينا يمكن تجنبها أو ترقيتها إذا لزم الأمر. بما أن هذا النطاق واسع جدا، يستغرق بعض الوقت لجعل اختيارك قبل الشراء. نوصي فكس S 5 باعتبارها أرضية وسط لطيفة، مع عدد قليل من ترقيات، والتي لن يكلف كثيرا. ريلاتد ريفيوس تريك 7.2 فكس هبريد بيك شاهد الوصف الأصلي باللغة الانجليزية كلوز أحدث وصف للمنتج باللغة الانجليزية. وصف المنتج استمتع نفسك والحصول على الشكل، أيضا، على الرحلات 7.2 الرياضية. تتميز هذه الماكينة المتعددة الاستخدامات بخاصية الاطار الفاخر من الالفا سي مع عجلات 700c سهلة التدوير، وهي مزيج يتيح لك الركوب بشكل اسرع وبسرعة بنفس الجهد. بالإضافة إلى ذلك، فإنه يرتدي عربة تسلق 24 سرعات تلة و الفرامل الخطية ثقة سحب. و، عليك الحب إطارات مقاومة للثقب التي تبقي لكم بيدالينغ خالية من القلق. خيارات المراجعة: مصنف حسب الأحدث تقييم ترتيب حسب الأفضل التقييم التعليقات 1 - 5 (15 التقييمات المجموع) تقييم العضو مقدم من راج B a كوميوتر ديت تاريخ التقييم: 13 يناير، 2017 نقاط القوة: ركوب على نحو سلس ودافئ بشكل مثير للدهشة. عملي وتنوعا. نقاط الضعف: دواسات رخيصة. جعلت بلادي الفرامل الأمامية الجبهة صرير قابل للشفاء وتحتاج إلى استبداله. اخترت تلك على رالي كادنت، العملاق الهروب، برودي بولت وكونا ديو (إي). على نحو سلس، استجابة وسريعة ولكن لا تزال عملية للتخفيف اليومي وحمل حول مقطورة الدراجة مع طفل صغير في عطلة نهاية الأسبوع. لقد وجدت تستعد لتكون منخفضة - ايم تقريبا تقريبا في أعلى 3 أو 4 التروس. لطيفة أن يكون التروس منخفضة ل تلة مجنون على الرغم من. كربي الدواسات البلاستيك الراتنج ترقية إلى المعدن على الفور. معظم الناس يشكون من السرج ولكن أعتقد أنها غرامة. فرامل الجبهة كانت صراخ لا يمكن السيطرة عليها وكان لا بد من استبدالها. وقال متجر الدراجة أنها كانت رخيصة. ومن المفترض قبضة هاندبار الفصوص لتكون أكثر راحة لكنها كانت تجعل بلدي النخيل التهاب حتى حصلت على السيطرة رغوة بدلا من ذلك. عموما، الدراجة ممتازة بسعر رائع تم شراؤها في: سويت بيتيس، تورونت تاريخ التقييم: يونيو 12، 2018 نقاط القوة: في عام 2007 اشتريت بلدي تريك 7.2fx أنا ترقية قوس السفلي، رأس التوجيه والعجلات. في عام 2018 ذهبت في 9000 ميل جولة دراجة في الولايات المتحدة الأمريكية. ذهبت من مسقط رأس بلدي من شاطئ سميرنا الجديد، فلوريدا إلى بار هاربور، لي ثم من هناك إلى سياتل، وا إلى سان دييغو ثم العودة إلى نيو سميرنا بيتش. الدراجة هي متسابق اليومي والقادم أريد أن ركوبها من نيو سميرنا بيتش إلى مرسى، آل إلى نوفا سكوتيا ثم إلى نيو سميرنا. 12،000 ميل. مطاردة أحلامك نقاط الضعف: أعطى الرقبة أوزة بعد عدة أميال. ترقية الحافات إلى الأبيض الصناعة التيتانيوم محاور مع 40 تكلم سرعة الحافات. لدي سرج بروكس ليحل محل سرج الأسهم. تماما دراجتي لديها ما يزيد قليلا على 1000 في ترقيات، ولكن أنا شخصيا أشعر أنها أفضل من أي الأسهم بجولة دراجة في السوق. لن أعطي هذه الدراجة. في بلدي دراجة فقط، وأنها تفعل أي شيء أطلب منه. إذا كنت يمكن أن تجد سوى امرأة جيدة مثل هذه الدراجة نشره فريد P تاريخ ريكريتيونال رايدر مراجعة: أبريل 19، 2018 نقاط القوة: قيمة جيدة. من السهل حتى الصف. إطار صلب. يمكن ركوب أي مكان، نقاط الضعف: الدواسات الأصلي. تم ركوب بلدي 7.2 منذ اشتريت لها الجديدة في صيف عام 2018. لدي ما بين 1500-2000 ميلا على بلدها. أعيش في أتلانتا وركوب الدراجات قد يكون الغادرة لذلك اخترت شيئا يمكن أن تذهب أكثر من كبح، مواقف السيارات، ومسارات، الرصيف، والحصى، والأوساخ وفوضى عادي فقط. لها مجنون هنا ولدينا حركة المرور والناس الذين يمكن أن يهتم أقل عن السائقون. الرجوع إلى المراجعة. أنا حصلت عليها لأول مرة، وكان في مهب بعيدا عن السرعة والتحكم. حصلت على النموذج الأزرق الداكن ولم ينظر إلى الوراء، وأنا أحب الإطارات هاردكاس الأصلي ولكن ارتدى من الخلف وحصلت على الإطارات سليكر، ورفع مستواها الدواسات لمنصة جميع المعادن الأسود ويلغو. سقطت القديمة جزءا. لقد حلت محل الفرامل 2x ولكن هذا طبيعي. وضعت على إرغون 2 القبضات مع بولهورن الطفل. وهذا جعل فرقا كبيرا، وأنا أيضا أجاب العجلات الخلفية - أنا دمرت العجلات الخلفية واستبدالها - أنا الحصول على الأميال وكان عليه أن يفعل ذلك .. كان الإطار الكمال. الفرامل (تكترو) لديها مساعدة بشكل جيد. وكانت المغيرون كبيرة. لم يكن لدي سوى لضبط مرة واحدة ديرايلرز. لقد اتخذت لها على 20 ميل ركوب الخيل مع أي مشاكل. لقد تعصفت لها على ركوب الخيري، وكان مرة أخرى مشاكل صفر. لقد ضربوا حماقة من هذه الدراجة وأنها مجرد تبقي على هزاز، وأود أن شراء 7.2 مرة أخرى. المفضلة ريد: توني اشتريت في: فليت فري سوبيتد بي لانس لا كرويكس ديت تاريخ التقييم: فبراير 6، 2018 نقاط القوة: القوة الرئيسية ل تريك 7.2 فكس هي أنها مزيج من الدراجة الطريق ودراجة المدينة نقاط الضعف: انها ليست كما ضوء أو سريع كما الدراجة الطريق وليس مريحة مثل الدراجة المدينة. تريك 7.2 فكس ليست دراجة المدينة ولا الدراجة الطريق هو شيء بين. لديها راحة من دراجة المدينة ولكن ينفذ الكثير مثل الدراجة الطريق. لقد كان لي لمدة عامين تقريبا ولدي عدد قليل من الشكاوى. انه لشيء رائع للتنقل بين المنزل، المدرسة، والعمل و تحت 500، هذه الدراجة هو صفقة الدراجة هي أيضا كبيرة ل اللياقة البدنية العامة. تم تصميم الدراجة للجمع بين الراحة العامة للدراجة المدينة مع سرعة الدراجة الطريق. ولكن، هذا المزيج لديه شلالاته. لقد استخدمت دراجتي للترياتلون في خريف عام 2018، وكنت غير محبوب. فكس، مع الإطارات رقيقة، والإطار الخفيف، وعدم تعليق، أداء أفضل من الدراجة الجبلية أو الدراجة المدينة ولكن كان أبطأ من دراجة الطريق. إطارات فكس هي أوسع بكثير من الدراجة الطريق المتوسط ​​والإطار، وزنها أقل قليلا من ثلاثين جنيه، هو أثقل كذلك. على الرغم من أن الدراجة لا تقيس ما يصل إلى دراجة الطريق، فإنه يمكن أن يتفوق أي الدراجة الجبلية أو الدراجة المدينة في سباق الطريق. فكس يعوض عن عدم وجود أداء على غرار الدراجة الطريق مع الراحة المضافة المدرجة من دراجة المدينة. عندما أركب فكس أنا يجلس في وضع مستقيم. وبسبب هذا يمكنني ركوب لساعات دون ظهري يضر. أيضا، 7.2 فكس مجهزة إرغو السيطرة. على عكس المقابض التقليدية التي هي مجرد المطاط المحيطة المقود مباشرة، تم تصميم السيطرة إرغو لإضافة الراحة إلى ركوب عن طريق السماح لهم اليدين بقية بطريقة طبيعية. بسبب السيطرة إرجو، وأنا لا قرص معصمي على ركوب الخيل الطويلة. الدراجة هي أيضا كبيرة لركوب الخيل أقصر. اعتدت على ركوب بلدي فكس من وإلى العمل كل يوم تقريبا أن الطقس يسمح. اكتشفت بسرعة أنني يمكن أن تحصل على العمل بأسرع ما يمكن على الدراجة كما أستطيع من قبل القيادة لأنني لم يكن لديك إلى الانتظار في خطوط طويلة في توقف رباعية. بدلا من ذلك، يمكنني ركوب على الجانب المشي وتجاوز خطوط تماما. بدء وإيقاف بسرعة في علامات التوقف هو سهل ويستغرق القليل من الطاقة بفضل فكس ثمانية سرعة شيمانو التحول. الراحة والأداء من تريك 7.2 فكس ليست هي الأسباب الوحيدة للنظر في ذلك على الدراجات الأخرى. لدى فكس أيضا إطار جميل. في هذه اللحظة، تأتي الدراجة باللونين الأحمر والأسود مع الشارات الخضراء. الدراجة لا تبدو ضخمة ولكن بدلا من ذلك تبدو خفيفة وحديثة. الإطار مصنوع من الألومنيوم مما يجعل الدراجة الخفيفة بما فيه الكفاية لالتقاط مع إصبع واحد. لقد حصلت شخصيا العديد من التعليقات حول كيف لطيفة بلدي الدراجة تبدو. بسبب الراحة الدراجات، والأداء، والأسلوب، والسعر، وأعتقد أن هذه الدراجة هي صفقة. للحصول على أقل من 500 حصلت على أفضل من كلا العالمين حصلت على طعم الدراجة الطريق والود من الدراجة المدينة. أود أن أوصي بشدة هذه الدراجة لأي شخص يحاول الحصول على شكل أو الذي يريد أن يحصل في جميع أنحاء المدينة بسرعة وكفاءة. أرسلت بواسطة توم بولاند تاريخ رايدر الترفيهية تاريخ: 27 أغسطس 2018 نقاط القوة: كبيرة في جميع أنحاء المدينة كبيرة لمدة تصل إلى 20 ميل دراجة كبيرة الغرض جميع نقاط الضعف: الاهتزاز في الساعدين قاسية ركوب (وبعضها هو خطأي) تم شراؤها في عام 2008. 5000 إلى 7000 ميل على الدراجة. عظيم أول دراجة حقيقية. أنا استخدم هذا كما بلدي الدراجة اليومية، بما في ذلك يدير البقالة مع حقيبة و بانيرس على الظهر. أحبه، أحبه، أحبه. أعيش في منطقة لوس أنجلوس الساحلية، مما يعني التلال. يعالجهم بشكل جيد للغاية. هذه الدراجة هو أفضل وقف لوقف الضوء حول المدينة من دراجة الطريق. أنا أعرف هذا لأن أ) لدي واحد و ب) أنا ضربة الدراجات الطريق بعيدا (لمسافات أقصر) وأنا أحصل على الدهشة جدا تبدو عندما أفعل ذلك. لإصلاح مسألة الاهتزاز سوف تتخذ شوكة أمام الكربون، وهو الطريق كثيرا في هذه المرحلة. هناك حقا لا حدود الأميال. في كثير من الأحيان، وأود أن تبدأ فقط الذهاب لمسافة قصيرة 10 ميل، وسوف ينتهي به الأمر الذهاب 50. من السهل بيسي. انها لا مواكبة الدراجات على الطرق على ركوب أطول، ولكن هذا موافق من قبلي. كما جيدة على ركوب 5 ميل كما ركوب 25 ميل. عند الذهاب 50 ميلا، وربما كان يجب أن ذهب إلى المنزل وتغيير إلى بلدي الطريق الدراجة. ثاتس ما هي الدراجات الطريق ل، وأعتقد. التغييرات الطفيفة المطلوبة: كان المقعد الأصلي للذهاب بسبب الدراجة السرج الاعتلال العصبي. استبدال مقعد هو تقريبا شرط في الشهر الأول أو نحو ذلك على أي حال، لذلك أنا لا ألوم الدراجة لهذا واحد. في بعض الأحيان تحصل على الحظ، في معظم الأحيان لديك للتخطيط على مقعد جديد. وضع الإطارات ذات الضغط العالي 700 x 32cc (60 رطل / بوصة مربعة) على ذلك - يجعل فرقا كبيرا في السرعة، ولكن لا تجعل ركوب أكثر صرامة. يأتي مع 700 x 35cc (45 رطل / بوصة مربعة). اختيار الدراجين على هذا واحد. تحتاج إرجو السيطرة مستطيل لأن تلك الأصلية كانت الجولة الشخصية وبدأت تدور حول قريبا جدا بعد الشراء. الصيانة: - عجلة الخلفية يحتاج إلى تحدث العمل ويتم ترويد كل عام أو نحو ذلك. ليس سيئا. لا يزال على العجلات الخلفية الأصلية. - كان لتحل محل العجلات الأمامية بسبب خطأ المستخدم - شنت قريبة جدا من العادم عندما على دراجة دراجة الرف. القيادة على الطريق. ماذا أن رائحة المطاط بوب عجلة ذهب بعيدا جدا من الجولة والحرارة التالفة عليه. - كان ليحل محل الفرامل الأمامية (10) بسبب الصدأ على جزء واحد يتعرض. نسخة جديدة من الفرامل لديها طلاء على هذا الجزء. - الإطارات الخلفية تهدأ في 2 إلى 3 أضعاف معدل الجبهة. معيار جدا. - جيد جدا على الشقق (2 أو 3 في أكثر من 5 سنوات). هذا هو أكثر وظيفة من أسطح الطرق، والتي هي جيدة هنا. - منصات الفرامل عند الضرورة - لا أكثر من مرة كل 18 شهرا أو نحو ذلك. - لا استبدال كابل حتى الآن. - معيار نظيفة والتشحيم. المفضلة ركوب: خليج سهت بيك باث التعليقات 1 - 5 (15 مجموع التقييمات) أوبغرادينغ هاندلبارس 038 القبضات على تريك 7.5 فكس نشرت من قبل بارت في أبريل 12، 2018 تحديث 5262018: لقد سمعت بشكل غير رسمي من مندوب مبيعات تريك أنه سيكون هناك شريط ينتهي سراح التي سوف تناسب على هذه المقاود. لسوء الحظ لم يكن لديه إيتا على متى سيتم الافراج عنهم. واحدة من القضايا كنت أعرف أنني قد واجهت عندما اشتريت بلدي تريك 7.5 فكس كانت بونتراجر الأقمار الصناعية زائد إيسوزون المقود. لقد وجدت هذه المقاود مريحة جدا، جنبا إلى جنب مع شوكة الكربون على هذه الدراجة أنها تنتج عمليا أي تأثير عند التنقل الحفر وغيرها من الحالات الشذوذ الطريق. لسوء الحظ، وهذا التصميم في حين مريحة جدا، لا يسمح لإضافة نهايات شريط لعدة وظائف. سوف السائقون عارضة الذين لا يفعلون لمسافات طويلة العثور على المقاود إيزوزون أكثر من كافية وربما متفوقة لاحتياجاتهم. أفعل الكثير من ركوب المسافة وبعد فترة من الوقت عدم وجود مواقف اليد متعددة أدت إلى الكثير من الانزعاج. ذهبت إلى بلدي المحل الدراجة المحلية حيث اشتريت الدراجة وكان استبدال المقاود مع لاحتياجاتي أنا أحب هذا الإعداد أفضل بكثير. شريط ينتهي تسمح لمواقع اليد متعددة على ركوب الخيل الطويلة وتوفير موقف اليد لطيفة عندما تسلق التلال بقوة. أجد إرغون القبضات مريحة كما السيطرة على الأسهم. الشوكة الكربون يبدو أن تفعل معظم العمل عندما يتعلق الأمر استيعاب تأثير و درب الاهتزاز ولاحظت اختلافا ضئيلا في هذا الصدد من الأسهم بونتراجر المقاود. إليك بعض الصور الخاصة بإعداد المقود الجديد والقديم. جديد هاندلبارسغريبسبار ينتهي 43 الردود على ترقية المقاود 038 القبضات على تريك 7.5 فكس هذا هو بالضبط ما أريد القيام به. شكرا لنشر المعلومات. كنت بخيبة أمل عندما اكتشفت أنا cann8217t إضافة شريط ينتهي. قادمة من الطرق التقليدية الدراجة قطرات قضبان غاب على الفور الخيار لمناصب اليد متعددة. أحب الدراجة خلاف ذلك. انها كيندا أحبط لي أنها ستستخدم شريط الذي استبعد الخيار. معرف يوصي القيام التبديل، إذا كنت تفعل أي مسافة حقيقية على الإطلاق سوف نقدر ذلك. بعد أول 50 ميل ركوب مع هذه الدراجة لا وجود شريط ينتهي فقط didn8217t قطع عليه، كانت يدي قتلوني. ولكن بخلاف ذلك أنا حقا مثل هذه الدراجة. شكرا للمعلومات، لقد وجدت هذا مفيد جدا. سؤال سريع .. لدي أيضا رحلة 7.3fx (نفس العام جعل لك) وأنا النظر في تغيير لبعض إرغون القبضات مع بار ينتهي (مثل هذه: إرغون-Bikeusenproductgx2-ليكتباو). هل من الممكن ببساطة استبدال قبضة إيزوزون مع السيطرة إرغون أو سوف أحتاج إلى استبدال المقود بأكمله لقد قرأت المنتديات التي تشير إلى أنه بسبب جعل من شريط (للسماح للقبضة هلام) قد لا تكون قادرا على ببساطة استبدال السيطرة على أي نصيحة يمكن أن تعطي سيكون موضع تقدير كبير. شكرا لك لسوء الحظ لا يمكنك وضع قبضة أخرى على هذه المقاود. المقود ليست صلبة الطريق كله من خلال. 8216bottom8217 نصف نهاية المقود هو الألومنيوم و إيسوزون المطاط الصناعي إدراج يستغرق 8216upper8217 نصف نهاية. لا توجد بقعة صلبة لالمشبك أو تناسب قبضة القياسية على المقود. إذا كنت تأخذ السيطرة على القضبان سترى بالضبط ما أعنيه. وأود أيضا أن تغيير الحانات وإضافة شريط ينتهي. والفرق الوحيد هو أود أن تحل محل شريط مع شريط أكثر شقة (مثل الأصلي). أنا جديدة على ركوب الدراجات و don8217t أعرف ما أود أن استخدام لذلك الفرامل والمتحولين ستكون متوافقة. أنا don8217t تريد أن تأخذ وقتك ولكن إذا كان لديك إجابة سريعة على ما يمكن أن أكون أود أن نقدر الاستماع منك. شكرا جو. استبدال المقاود من السهل جدا، كنت قد فعلت ذلك بنفسي ولكن لي لبس أعطاني عمليا خالية من العمل لأنه كان دراجة جديدة. يمكنك الحصول على الكثير من الابتعاد مع أي المقود قطرها 31.8mm بحيث تناسب على الجذع والمتحولون والفرامل مناسبا. إلا إذا كان لديك رفع المقاود الكثير الذي don8217t تحتاج للقلق حول تقليم الكابلات، الخ الفرامل والمتحولين على حد سواء تأتي من السهل جدا. سوف تحتاج إلى الحصول على قبضة جديدة أيضا كما تلك الأسهم التي تأتي مع الدراجة لن المشبك على شريط القياسية. مرحبا بارت، I8217m من سنغافورة وأنا أستمتع بقراءة مشاركاتك 8211 يجعلني أريد أن أركب أكثر وشكرا لرؤساء الخاص بك على تركيب شريط ينتهي على هذه الدراجات فكس. عندما حصلت على الألغام، وأعتقد أن هذه المقاود هي universal8230 فقط لتحقيق I can8217t حتى تجد بقعة لمكونات في مرآة ونعم، it8217s نصف المطاط الصناعي ونصف أنابيب معدنية. ما كان التفكير تريك يبدو I8217d تحتاج إلى ترقية المقاود، ويتم دمج لك بشكل جميل عظيم لسماع من شخص من سنغافورة. أعتقد أن قضية المقود الآن مشكلة عالمية: D. تأكد من العودة مع صورة بعد القيام الترقية. مرحبا بارت، I8217m جديدة لبلوق الخاص بك ولكن حتى الآن أنا أحب كل بت منه. I8217m من كاتي، تكس وأنا تأخذ بلدي فكس 7.1 ل 30-50 ميل ركوب الخيل على الطرق الريفية والريفية والمدينة. بعد أول اثنين من ركوب الخيل وجدت أن عدم وجود خيارات موقف اليد كان سيكون قضية كبيرة للتدريبات بلدي. لذلك، لا يعطي أهمية كبيرة ل تبدو أو مظهر من بلدي الدراجة ذهبت للقضبان ايرو. لقد تعصفت الدراجة بلدي جيدة 400 ميل منذ ذلك الحين وحتى الآن أنا أحب الطريقة التي يمكن استخدام الحانات إيرو بلدي أن يكون موقف اليد أكثر مريحة والسماح لي لخفض الرياح معارضة. وعلاوة على ذلك، لقد أدركت أيضا أن الحانات ايرو ليست مصممة للخروج من ركوب السرج لأنها لن تدعم وزنك. هل هذه المسألة شيء يمكنني بسهولة إصلاح باستخدام شريط ينتهي. هل لديك أي اقتراح آخر مرحبا دانيال، أنا سعيد لك مثل الموقع. أنا haven8217t شهدت الكثير من استخدام قضبان ايرو على الهجينة من تجربتي محدودة، للأسف أنا حقا لا يمكن أن تعطي الكثير من رأي مستنير عليها. إنها فكرة مثيرة للاهتمام قد تحقق من يوم واحد. هل يمكن أن تذهب دائما في طريق إضافة شريط ينتهي المقود الأصلي الخاص بك، اعتمادا على ما تريد يمكنك العثور على زوج على نهاية منخفضة لمدة 20. إيف فعلت ركوب الخيل 115 ميلا والعثور عليها مريحة جدا عند الجمع بينهما مع زوج من إرغون أو قبضة مماثلة. شيء آخر يمكن أن أوصي هو الذهاب إلى Bikeforumsforumdisplay. php290-الهجين الدراجات ونشر سؤالك. هناك الكثير من الدراجين ذوي الخبرة الذين قد يكون لديهم بعض التوصيات أفضل. لقد وقعت للتو في مدونتك من خلال بحث غوغل. أنا فقط اشترى 7.6FX 2018 قبل حوالي شهر. أنا لم أفكر I8217d تنفق كثيرا على الدراجة، ولكن أنا حقا أحب ذلك على أي حال، وأنا أحب حفظ الأشياء نسبيا أوم لذلك أشك I8217ll مبادلة خارج المقود. ما هو دسيسة لي هو ما اعتدت على جبل الهاتف الخاص بك إلى المقاود سيكون من الرائع استخدام هاتفي 8217s غس لتتبع الطرق بلدي وسرعة (أرخص من شراء واحدة من تلك أجهزة الكمبيوتر دراجة يتوهم). في أي حال، وأنا أتطلع إلى ردكم أنا أحب بلدي 7.5 فكس، فكس هي خط كبير من الدراجات. فكرت في الترقية إلى 7.6 ولكن أنا سعيد جدا مع 7.5. بقدر يتصاعد الهاتف أمر مهم على نوع الهاتف لديك. لدي موتورولا الروبوت الأصلي ووجدت جبل صنعت خصيصا لذلك في أمزر. اعتمادا على معرف الهاتف الخاص بك في محاولة للعثور على واحد خصيصا لهاتفك بدلا من جبل عالمي لأنها سوف تعقد هاتفك أكثر أمنا. معرف محاولة أمزر، جوجل أو ربما الأمازون ومحاولة العثور على شيء خصيصا لهاتفك. إذا كنت تبحث عن تطبيقات ولديك ميتراكس الهاتف الروبوت من قبل جوجل هو التطبيق الأساسي المجاني الذي يعمل كبيرة، و سبورتستراكر هو التطبيق أكثر تقدما التي لديها المزيد من الميزات ويتيح لك تتبع وإلقاء نظرة على الرسوم البيانية من أدائك على موقعه على الانترنت. شيء آخر معرف يوصي هو بطارية إضافية من الأمازون إذا كان لديك هاتف أندرويد، تتبع نظام تحديد المواقع الثابتة يمكن أن تلتهم البطارية في 4-6 ساعات اعتمادا على طراز الهاتف الخاص بك. يجب أن أقول أنا أحب وجود جهاز واحد يمكن أن يسجل بلدي المسار، والاستماع إلى الموسيقى والتحقق من طريقي، وتصفح شبكة الإنترنت على فواصل، وما إلى ذلك أوصي هاتف يستند الروبوت إذا كنت تخطط للقيام بذلك. فون هي أجهزة كبيرة، don8217t لي خاطئة، لكنها لا تسمح لك للتبديل البطاريات والمسافة وجولة هذا هو مجرد ليست عملية إلا إذا كنت ترغب في إنفاق الكثير من النقد على أجهزة الشحن الخارجية، ومحاور دينو، وما إلى ذلك حيث مع جهاز الروبوت يمكنك شراء بطارية إضافية لمدة 5 دولارات، ووضعها في حقيبتك، وننسى ذلك حتى الحاجة ولا تقلق بشأن تقنين احتياطي البطارية. أنت أعرف 8230 ذهبت أصلا إلى المتجر مع نية التقاط 7.3FX الأبيض، ولكن بعد ذلك قدمت خطوة سخيفة واختبار ركب 7.5FX. شعرت فقط أفضل وأريد ذلك، ولكن أنها didn8217t تقديمه في FX - الأبيض لحسن الحظ (أو للأسف) 7.6FX هو متاح فقط باللون الأبيض. وعموما، I8217m سعيد جدا معها. شكرا حفنة للرد، لدي هتس إيفو 4G أن أخطط ل use8230 كما تفعل. ومع ذلك، أشك I8217ll أن تفعل الكثير Touring - I8217m لا يزال مبتدئ عندما يتعلق الأمر ركوب الدراجات. لدي 2018 فكس 7.5 في الأسود. أنا استبدال السيطرة مع إرغون القبضات وأضاف شريط ينتهي باستخدام المقود الأصلي. اضطررت إلى الانزلاق في رافعة الفرامل والمتحولين الداخل قليلا لاستيعاب شريط ينتهي. لقد تعصفت أكثر من 1200 ميل وكان haven8217t أي مشاكل مع بلدي ينتهي شريط. أنا don8217t أعرف لماذا كنت الدولة التي can8217t إضافة شريط ينتهي إلى القضبان مقبض الأصلي. بالمناسبة، السيطرة إرغون رهيبة. تلميح: إذا كان لديك لإزالة السيطرة الأصلي وانهم فازوا 8217t ينفصل بسهولة 82308230..إما قطعها قبالة مع سكين الحلاقة أو اتخاذ المخروط ودفعه تحت قبضة، وسحب ما يصل على عاء قليلا ورذاذ WD40 داخل قبضة. اسمحوا WD40 الجلوس دقيقة ثم العمل قبضة صعودا وهبوطا على المقود حتى يمكنك تذبذب قبالة المقود. إما الأسلوب يعمل كبيرة. يستخدم عام 2018 مقود مختلف عن عام 2018. وهذا هو السبب في أفضل دراجة الهجين عفوا يرجى المحاولة مرة أخرى بعد 50 ساعة من البحث والاختبار أجريت على مدى العامين الماضيين، قررنا أنه إذا كنت ترغب في دراجة تنوعا للركوب في جميع أنحاء المدينة، والأداء الهجين مثل 490 تريك 7.2 فكس من المرجح الدراجة المناسبة لك. في عالم مزدحم مع عدد لا يحصى من الدراجات تقريبا متطابقة، و 7.2 فكس هو الخيار الأفضل للعام الثاني على التوالي، ويمكن أن تعمل من أجل أي شيء من ركوب الطرق القصيرة إلى التنقل مسافات معتدلة للعمل. لها ذكيا، وخفيفة الوزن، وأفضل تجهيزا للسعر من أي دراجة أخرى اسم العلامة التجارية في النطاق السعري لها. آخر تحديث: أكتوبر 29، 2018 وصلنا إلى الخروج إلى تريك، والفرق الوحيد القادم أسفل الخط ل تريك فكس 7.2 7.2 هو تغيير اللون. سيتم إزالة اللون الأحمر لصالح الأزرق، وجميع المكونات الأخرى والمواصفات ستبقى هي نفسها. 22 أبريل 2018: رحلة فقط أعلنت استدعاء كل من الدراجات الهوائية مع قرص الفرامل الأمامية. يمكن أن تتدخل ذراع التحرير السريع على محور العجلة األمامي مع مجموعة الفرامل، مما يؤدي إلى انطالق عجلة القيادة أو التوقف فجأة. يرجى ملاحظة: هذا لا يؤثر لدينا الرئيسي بيك، وهو الدراجة تريك دون قرص الفرامل. ومع ذلك، إذا كنت قد اشتريت رحلة مع قرص الفرامل الأمامية ورافعة الإفراج السريع الأسود أو الفضي بين عام 1999 واليوم، يجب التوقف عن استخدام الدراجة والاتصال تريك. سوف تجار تريك أذن استبدال رافعة الإفراج السريع على الدراجة مجانا. لمزيد من المعلومات الاتصال تريك على (800) 373-4594 أو تريكبيكيس وانقر على سلامة أمب تذكر في الجزء السفلي من الصفحة. 2 أبريل 2018: بعد اختبار الدراجات الهجينة على مدى العامين الماضيين، وجدنا أن الدراجة الأكثر تنوعا للركوب في جميع أنحاء المدينة هو 490 تريك 7.2 فكس (للسنة الثانية على التوالي). انها ركوب الخيل بشكل جيد على ركوب الطرق القصيرة ومسافات التنقل المعتدلة. كما أنها ذكية، وخفيفة الوزن، وأقصى قدر من المهم مجهزة أكثر من أي دراجة أخرى اسم العلامة التجارية في النطاق السعري لها. 3 مارس 2018: بعد 20 ساعة إضافية من البحث واختبار ثلاثة النهائية، و تريك 7.2 فكس يبقى اختيارنا بالنسبة لمعظم الناس في عام 2018. في دراجة مشابهة جدا مع مسرب أرخص من 490 مقابل 550 لعام 2018. ومع ذلك، من أجل للحصول على هذا السعر أرخص، استخدموا بعض مكونات أرخص. ولكن لا يزال في خط مع كل شيء آخر في هذا المجال، ونحن نعتقد معظم راكب الدراجة النارية كاجوالكوموتر لن تلاحظ أي الفرق من أرخص الأسعار. في الأساس، كنت الحصول على نفس تجربة الدراجة لمدة 60 أقل. ومع ذلك، إذا كان لا يزال بإمكانك العثور على نموذج 2018 للبيع، سوف تحصل على دراجة أفضل قليلا عن نفس المبلغ من المال. ابحث عن دليلنا المحدث مع أحدث وصف لنموذج 2018 في حوالي شهر. 17 سبتمبر 2018: وضع هذا الدليل إلى وضع الانتظار منذ تريك 2018 بدأت في التخلص التدريجي لصالح عام 2018. لكننا لا تزال حقا مثل هذه الدراجة، وإذا وجدت أنه في متجر الدراجات المحلية، ونحن نوصي تحصل على ذلك. لقد بدأت للتو البحث عن أفضل النماذج لعام 2018. 23 أبريل 2018: أضفنا شرحا مفصلا لماذا نحن نفضل 7.2 فكس على نموذج 7.1. 14 أبريل 2018: إضافة وصلة لدراجة رادارات الاطفال دليل شراء الدراجة. والتي سوف تساعدك على تحديد الحق في حجم الدراجة والوزن، وميزات لمرحلة ما قبل المدرسة من خلال 12 سنة من العمر. ويأتي معيار مع بعض المكونات الأساسية، مثل الدواسات المعدنية، أن المنافسة في بعض الأحيان تهمة اضافية ل. شوكة الصلب تمتص المزيد من اهتزاز الطريق من الشوك الألومنيوم التي تجهز الكثير من أقرب المنافسة. ولها أيضا إطارات مقاومة للثقب، مما يوفر عليك من الإنفاق (الحد الأدنى) 60 آخر للترقية. في الأساس، تريك فكس 7.2 لا النيكل والسايم لك عن الميزات الهامة التي تسهم في الراحة والجودة من ركوب. تريك يجمع بين حزمة مكون أعلى جودة من النماذج الأخرى مع نقطة سعر أفضل. وأكدت عدة أشهر من ركوب الخيل الاختبار أنه يمكن التعامل مع حتى حركة المرور في المدينة الأكثر المحمومة ويبني إلى آخر. جعل تريك بعض التغييرات الطفيفة بين نموذج العام الماضي والجديد 2018، ولكن في جوهرها تريك FX2 7.2 هو نفس الدراجة كبيرة كنا نحب الماضي العام بسعر أقل. هذا هو نبأ عظيم لأنك تدفع أقل للدراجة التي ركوب الخيل كذلك. مثل العام الماضي، بالمقارنة مع غيرها من العلامات التجارية، تريك يحصل فقط على حق. على وجه التحديد، ل 490 مسرب (على الرغم من أنه غالبا ما التجزئة لأقل) يمكنك أن تتوقع الحصول على شوكة الصلب، دواسات معدنية ملفوفة، شيمانو المغيرون و ديرايلورس، والإطارات مقاومة للثقب، والتي هي بالضبط الميزات التي تحتاج إليها. هذه هي الأشياء التي تساهم في راحة ركوب، وعلى الدراجات الأخرى بأسعار مماثلة هذه المكونات هي في كثير من الأحيان مصنوعة من المواد التي تبلى بشكل أسرع أو أرينت كما هو مناسب لمهمة ركوب اليومي. كما يأتي في تكوين تصميم خاص بالمرأة (التي قد لا تريد المزيد من التفاصيل حول هذا هنا) ونموذج الفرامل القرص إذا كان هذا شيء عليك أن تقرر تحتاج (ولكن لركوب الشارع عارضة، ونحن لا أعتقد أنك تفعل). هذه الدراجة ذات الإطار الصلب توفر متعة، ركوب السلس الذي لديه شعور مختلف من تريك أو سيروس، ولكن على حساب القدرة على المناورة قليلا. و 520 جاميس كودا سبورت لديها إطار من الصلب، على عكس الألومنيوم مثل تريك. يمكن أن يشعر الفرق في نعومة من ريدستيل يمتص المزيد من الثرثرة الطريق ويمكن أن تقطع شوطا طويلا على يخدع بعض من الصدمات أكثر انفراجا والثقوب التي لا مفر منها في الطريق. كما أنها تناسب قليلا قليلا، مع الهزيل على المقاود أن مجرد قليلا صغيرة في سن المراهقة أكثر عدوانية من فكس. ومع ذلك، فإن التعامل هو أكثر قليلا بطيئا من على الفوركس أو سيروس. و كودا هو أيضا أكثر شهرة قليلا. ونحن نشعر بقوة أن التعامل أكثر مرونة من فكس هو أكثر ملاءمة لسفر المدينة، ولكن كودا هي دراجة كبيرة للركوب سهلة. جدول المحتويات لماذا يجب أن تثق بنا هذا الدليل يتميز التقارير والاختبار من قبل ثوم بارسونز وحواء أونيل، وكلاهما لديهم خبرة واسعة ركوب والعمل مع الدراجات. قضى بارسونز أكثر من 15 عاما في العمل كميكانيكي للركاب في بعض بوستونس أكبر محلات الدراجات، عن نفس عدد السنوات سباق الدراجات على مستوى الخبراء أو النخبة، ويساعد على تشغيل البرنامج الذي يوزع أكثر من 1000 دراجة سنويا إلى منخفضة التكلفة، دخل سكان بوسطن. وكان يستند تقريره الأصلي في تجربته في العالم الحقيقي لرؤية جميع أنواع الدراجات بعد أن كان خارجا في العالم الحقيقي لبضع سنوات. بعد حين يصبح واضحا ما يعمل وماذا لا بقدر قطع الدراجة تذهب. وقد أونيل ركاب منتظم في مدن سان فرانسيسكو وأوكلاند على مدى السنوات ال 8 الماضية. شبة من العديد من 100K ركوب الخيل ومتطوع المتطوعين سباق اليوم، وقالت انها تم البحث والإبلاغ عن ركاب وركوب الدراجات والعتاد ل سويثوم لمدة عامين تقريبا. من هو هذا الدليل لفي حين أنها ليست خفيفة وسريعة كطريق الدراجة، وسوف تكون مريحة في معظم الرحلات الترفيهية ما يقرب من 25 ميلا أو أقل. اللياقة البدنية أو الأداء الهجين هو عظيم لأي شخص شراء أول دراجة الدراجة الأولى في وقت طويل. إذا كنت ترغب في الحصول على ركوب الدراجات، تبدأ هنا. هذا هو أيضا الدراجة المناسبة للركاب، وقادرة على تغطية مسافات معتدلة على التضاريس المتنوعة مع سهولة والراحة النسبية. وإذا كنت تريد أن تذهب على المدى الطويل، وركوب الخيل في نهاية مهل ركوب الخيل مع أصدقائك أو عائلتك هذا هو الدراجة بالنسبة لك. في حين أنها ليست خفيفة وسريعة كما الدراجة الطريق، وسوف تكون مريحة على معظم الرحلات الترفيهية من حوالي 25 ميلا أو أقل. إذا كنت تملك بالفعل الدراجة الجبلية أو الدراجة الطريق، ولكن استخدامه في المقام الأول للحصول على جميع أنحاء المدينة، قد تنظر في إضافة هذا إلى مستقر الخاص بك. الهجين هو في كثير من الأحيان أرخص لإصلاح (أي أجزاء التخصص في أحجام غريبة)، يمكن خداع بها مع الرفوف والمصدات بسهولة أكبر، وأيضا الاستثمار في الصحة والأمن. الراحة من ركوب يقلل البلى على المدى الطويل والمسيل للدموع على الجسم، وإذا سرقت، وأرخص ليحل محل الخاص بك من السباق الجبلية أو الدراجة الطريق. و لا تبدو دوركي جدا. الشيء نفسه لا يمكن أن يقال للدراجات الهجين الراحة الكاحل، والتي تضيف تعليق غير فعالة وثقيلة حتى أن جدتها البالغة من العمر 90 عاما لن تستفيد من. وبالمثل، يمكن أن الهجائن ركاب تأتي مجهزة رفوف والمصدات (حراس مودرين) التي تضيف الكثير من الوزن لا لزوم لها. الوزن هو اعتبار معتدل المهم للدراجات ركاب. ثيرز لا حاجة لجعل الاستثمارات في ذرف أوقية نحن فقط يعني أن هناك ربما يأتي وقت عندما يكون لديك للحصول على هذا الشيء حتى مجموعة من الدرج. عندما تفعل، سوف تكون سعيدا لك ترك كل فوضى اضافية وراء. وإذا كنت تحب تلك الميزات، يمكنك دائما إضافتها في وقت لاحق. شيء جيد آخر عن الدراجات الهجين اللياقة البدنية هو أنها لا تصبح زائدة عن الحاجة إذا قررت الترقية إلى أعلى نهاية الطريق أو الدراجة الجبلية. هذه الدراجة سوف تخدم دائما غرضا، حتى لو كان مجرد ركاب أو البقالة جتر، وتوفير لكم مع كل الفوائد التي ذكرناها أعلاه. كيف اخترنا بدأت بحثي من خلال البحث على شبكة الإنترنت للحصول على أفضل الدراجة الهجينة وأدلة الدراجة الهجينة. ما وجدت واسنت كل ذلك مفيد. هناك الكثير من المواقع التي من شأنها أن تساعدك على أن تقرر ما هو نوع من الدراجة التي تحتاج إليها، وكسر الخلافات بين الدراجة اللياقة البدنية، الراحة الدراجة، الدراجة الجبلية، كروس بيك، الدراجة الطريق، و Bikeicycle.1 دراجة الموئل وتقارير المستهلك على حد سواء لدينا أدلة كبيرة لتضييق أي نوع من الدراجة التي تحتاج إليها. بالطبع هناك أيضا الكثير من الأدلة هناك التي تم إنشاؤها من قبل تجار التجزئة الذين يحدثون للتو لبيع الدراجات التي ينتهي بها الصدفة التوصية. ربما يجب أن تخرج عن تلك. سوف أدلة اقول لكم ان الدراجة هو أفضل بسبب بعض ريسيتنت غامضة سوف صحن من كل ما يمكنك القيام به، فقد الصلبة أجزاء شيمانو باكاجيبوت هذه الاشياء لا معنى لها. ما لا يذكرون هو الحقيقة حول هذه الفئة من الدراجات ركاب: هم جميعا في الأساس نفسه. تجربتنا في صناعة الدراجات قد علمتنا أن حوالي 500 هو مبلغ جيد لقضاء على أول مرة أو عارضة الاستخدام الدراجة. Our experience in the bike industry has taught us that around 500 is a good amount to spend on a first-time or casual-use bike. Thats the price point at which you can start expecting bikes to last a long time and perform consistently well between tune-ups, which are fewer and farther between. Spending less means youll end up making up the difference, and then some, in maintenance costs. Spending more means youre mostly paying for lighter, more premium materials and components that a novice biker wont really notice or benefit fromespecially if youre talking about a hybrid bike, which is designed for versatility and approachability over pure speed. If you want a lighter bike, its worth looking into if you commute a very long distance, or if you plan on getting into road cycling and are going to log 20-100 miles every weekend. But its not worth it for simply riding around town, because lighter-weight bikes arent very utilitarian and because they can be very, very expensive. They often cant accommodate things like racks and fenders, and expensive bikes become targets for professional bike thieves like the ones we interviewed for our bike lock guide . At this price point, a hybrids frame should be aluminumand most of them are. Despite what the various manufacturers claim, the frames on these bikes are nearly identical. This doesnt stop the major bike brands from trying to set their bikes apart with marketing spin: Trek uses Alpha Silver Aluminum, Cannondale uses Quick, Butted 6061 Alloy, Giant uses ALUXX-Grade Aluminum, and Specialized uses A1 Premium Aluminum fully-manipulated butted tubing. One very useful review touted a bikes welded aluminum frame. Yes, thats how aluminum tubes are put together, by welding them. Thats like saying a car has turning wheels. There are a few options with steel frames, but with a few exceptions, cheap steel is heavy and not worth your consideration. Steel is like steak: You should pay a lot for the real deal or greatly lower your expectations. Buying a 500 steel hybrid is like getting a steak at a dinerit could be great, but the odds arent in your favor. That said, many of these bikes, including the Trek 7.2 FX, have steel front forks (the thing that holds the front wheel). Steel is a great material for a fork. Its much better at absorbing road chatter and vibration than an aluminum fork, and the weight penalty is more than made up for by the added comfort. When it comes to gear-shifting and braking components on low - to mid-range hybrid bikes, you are effectively dealing with two major component manufacturers: Shimano and SRAM. At this price, you want Shimano. While SRAM has made a name for itself with its high-end components, it is still severely lacking at the more economical end of things. Shimano has been at it longer and produces the hell out of some cheap, indestructible drive train components (cogs and chainrings). Through Thoms line of work he gets to see bikes from every era. In last years guide, he wrote: Well get bikes at the shop from the 90s, even the 80s with still-functioning Shimano shifters and derailleurs (the things that facilitate shifting between the different gears). On the other hand, well install brand-new SRAM components on a bike and see them deteriorate and then detonate within weeks or months. Even Shimanos low-end stuff is made mostly of metal. SRAMs low-end components are primarily plastic, more Mattel than metal.8221 All bikes in this price range have almost identical parts: rim brakes, 24 speeds (more than enough for covering most hills), and house-brand everything from wheels to grips. The only way to discern between them is by splitting hairs when it comes to their spec and price. So we took out my mini axe and set to splitting. We pored over dozens of spec sheets looking for differences, and the bike companies didnt make it easyone company will use Shimano Altus to describe a front derailleur (the front shifty thingy) while another will call the same derailleur by its part number, FD M191. We came to the conclusion that unless you are buying a bike online from some cut-rate outfit, you are basically going to be getting the same bike across about fifteen brands. The only major differences were in the quality of the tires, pedals, and other minor components. Many bikes were eliminated from the line-up because they had inferior parts packages, had heavy steel frames, came from not-so-legit manufacturers, or just looked dumb. If a bike didnt at least look cool online, we didnt bother meeting it in person. In the end, we felt the only way to make a determination was to actually go and throw a leg over a few of these bikes. Bikes we test-rode in 2018 included the Cannondale Quick 6, Raleigh Cadent FTO, Giant Escape 2, Specialized Sirrus, Kona Dew, and the Trek 7.2 FX. It was difficult to discern any differences between these bikes since, again, theyre designed to be roughly similar in riding experience. But, under close scrutiny, Thom found that the Trek had a slight edge. Readers Also Like Weve tested 54 different commuter lights in the last four years to find the most visible for the best value. In late 2018 Eve ONeill gathered all the specs for both the 2018 and 2018 models of the original recommendations and compared models. Attention was given to what types of materials and components had changed (if any), whether there was a resulting fluctuation in cost, and if so what value was lost or gained in the process. Several bikes had been phased out entirely or absorbed into other lines, and additional research was done into all the major dealers we mentioned to cross-check any sourcing issues or future plans to change, modify, or discontinue popular models (which happens a lot). For the most part, the bikes remained similar, but manufacturers quietly implemented minor changes in component quality and pricing throughout this price point. As a rule of thumb, component quality was reduced in ways that casual riders wouldnt notice and prices were lowered accordingly to make the bikes more affordable. Its basically a wash in terms of value for most models. She then tried out the new Trek 7.2 FX, Specialized Sirrus, and a commenter favoritethe steel-framed Jamis Coda. The Trek combines a higher-quality component package than other models with a better price point. Several months of test rides confirmed it can handle even the most hectic city traffic and is built to last. For the second year in a row, the 7.2 FX feels premium without the price tag because it includes some crucial and basic features that make your ride more comfortable. Some of those basics, like pedals for example, dont seem that exciting at first. But these smaller details have significant impact for a casual rider, and the FX is the only bike we found where no compromises were made. Speaking of, the FX features steel-wrapped Wellgo platform pedals, and none of the equivalent models we looked at from Specialized, Cannondale, Motobecane, Giant, or Diamondback have them. The FX also has a steel fork. The fork is the part of the bike that holds your front wheel to the frame. Bikes of this type and price tend to have forks that are made of either steel or aluminum. In general, a steel fork is recognized as an advanced component because it gives you a smoother ride. Most bikes we looked at had a steel fork for this reason, and yet there are still one or two very popular models, such as the Giant Escape 2, that feature aluminum forks. Puncture-resistant tires also come standard on the FX. All of the models we recommend have them, and again, equivalent bikes from Cannondale, Giant and Kona dont. Our favorite hybrid bike, the Trek 7.2 FX. The 7.2 FX gives you all of these advantages and is still less expensive than every equivalent model we looked at. The 7.2 FX gives you all of these advantages and is still less expensive than every equivalent model we looked at. Even better, the price has dropped significantly, from last years MSRP of 550 to 490, and you can often find them sold for less. The price reduction is likely due to a decrease in the quality of two components. Specifically, the aluminum frame was downgraded from Alpha Gold to Alpha Silver, 1 and the rear derailleur has been slightly downgraded, from Alivio to Acera. 2 Trek kept all the tiny details that make it superior to the competitionthe alloy-wrapped pedals, the flat-resistant tires, and the covetable yet hard-to-find steel forkand made the whole package 60 cheaper. This is actually good news, because while you wont notice the cheaper frame or derailleur, you will notice that Trek kept all the tiny details that make it superior to the competitionthe alloy-wrapped pedals, the flat-resistant tires, and the covetable yet hard-to-find steel forkand made the whole package 60 cheaper. There is no compromise in the quality or the comfort of the ride. Should you happen to find a 2018 on clearance, buy it. Its still the same great bike as the 2018, with the tiny added benefit of having those two slightly upgraded components. Stating that the Trek 7.2 FX is the best hybrid bike isnt exactly earth-shattering news. Its like saying that McDonalds is the most popular fast food restaurant. Both the brand and model are versatile and widely available, which is part of what makes them so popular. Lets start with its flat-resistant tires. Even as an experienced bike mechanic who can fix a flat in a matter of minutes, I prefer to avoid being put in that situation. I dont want to be stuck on the side of the road in a sketchy neighborhood fixing a flat in the rain while stressing about being late to work. You might be thinking, well, theyre just tires, I can just replace them, and you definitely can, but that would run you an extra 60 to 100. Definitely better to just get a bike that comes with them, especially when you consider the fact that a set of these can easily go for thousands of miles before needing replacement. Among the bikes not sold exclusively online (again, heres why you shouldnt buy bikes online ), this was one of only three models (one of which is an alternate pick) in this price point that have this feature. Not just durable, metal ensures a steady grip in wet weather. The 7.2 FX comes with metal-wrapped pedals, which only a few other bikes have, and those would otherwise run you another 15 to 20. The alloy pedals are going to hold up better than plastic pedals and they provide more grip in wet conditions. Aside from the nicer components, theres also the issue of handling. We took all the top contendersthe Trek FX 7.2, the Specialized Sirrus, and the Jamis Coda Sportout for a test ride, and I took both bikes through a series of small obstacles. I rode up on the grass, through hard right angles on sidewalks, between car barriers, dodged traffic, etc. The Trek and the Specialized ride identically. If I had the ability to do this test blindfolded, it would be hard to figure out which was which. Around the tight turns they are very agile, when dodging things like cement barriers and potholes they are quick and responsive. The difference between the two bikes (aside from the plastic pedals) really does come down to which paint job you like better. However, there is a major difference between the FX and Coda Sport. The Coda was more difficult to get around sharp turns and just a tiny bit more sluggish when responding to obstacles in the road. This isnt a bad thing, its just a different thing. The beauty of steel bikes (like the Coda) is that once you get them moving, they stay moving, and the different way it handles in the front contributes to that smoother ride and forward momentum. What it comes down to is that the way the FX handles is slightly better suited to the stop-and-go demands of city riding. If someone asked me which bike to get for their urban ride, and they weren8217t super interested in doing test rides or shopping around, I would wholeheartedly recommend the FX over the Coda. And the FX isnt very heavy. I thought, This is a bike I could see myself carrying up the stairs to my apartment. At 28 pounds, it wouldnt give me a hernia doing so. (Sweethome editor in chief Jacqui Cheng actually does carry a very similar bikethe Trek 7.3 FXup flights of stairs on a regular basis, so as long as youre reasonably able-bodied, its doable.) Ideally, you should buy your bike in person. A good bike store will help you find the right size to fit your needs and maybe even swap out some parts to really dial in a good fit. Thats in addition to perks like comped maintenance and professionally checked assembly that is guaranteed to be safe and of high quality. (More on why we recommend this here .) If the fit of the bike is anywhere near good, the only place youre going to notice a difference is at the saddle and the grips. I found the grips and saddle on the Trek comfortable, but saddles in particular are a very personal thing. What works for one person might not work for another. Again, these items can be swapped out for little to no charge by a good shop. The AltusAcera shifterderailleur combo is adequate. Well-tuned Altus feels as good as anything. Yes, I have XT on my mountain bike, but I can live with Altus on my city bike. Similarly, the linear pull V-brakes are nothing special, but theyre strong and responsive. The little holes above the derailleur in this picture are for mounting a rack or fender. Also, as with most bikes of this type, both the frame and the fork are fender - and rack-ready (as indicated by the little holes on the back of the frame and bottom of the fork). In the end, the Trek 7.2 FX doesnt have a ton of advantages over the closest competition, but it definitely has something. That said, as aforementioned ad nauseum, there is very little difference between the bikes discussed here. If you find a better deal on a Specialized or if you prefer the style, Id go for it. Why is the 7.2 FX better than the 7.1 or 7.3 The reason why we went with the 7.2 FX over the 7.1 is mainly that the 7.1 has a clunky freewheel system instead of a lighter, better-sealed, and more-efficient freehub system. In a freewheel system, the ratcheting part of the hub system and the sprocketscogs are one unit that must be replaced together when worn. With a freehub system, the sprocketscogs slide onto a freehub body and can easily be replaced separately when worn. If youre riding your bike in a semi-regular fashion, you will be replacing your chain and cassette (what all the sprocketscogs are called together) once per year. The 7.2 FX also makes the jump to flat-resistant tires and metal-caged pedals. If you put those components on a 7.07.1 after the fact, that would offset the money saved up front anyway and youd still be stuck with the inferior freewheel. Other than a few component upgrades (slightly lighter wheels and tires, along with a slightly higher-end drivetrain), the big selling point for the 7.3 FX is the oversized stem and bar system. Traditionally, the diameter of a handlebar and the corresponding stem clamp is 25.4 millimeter (1 inch). Oversized, in this case, means 31.8 mm (about 1.25 in.). Its visibly noticeableit looks cool to some people and it definitely adds stiffness. But heres the thing: oversized systems were developed so Tour de France-type bike racers could have a stiffer platform for sprinting at 40 mph while wrestling their bikes like angry gorillas. This stiffness also translates into less absorption of road shock and more abuse on your body. This is fine if youre getting paid six figures to ride your bike and youre getting massages every night, but for the average cyclist, an under-sized system is adequate. A very close runner-up This steel-framed bike provides a fun, smooth ride that has a different feel than either the Trek or the Sirrus, but at the expense of a little maneuverability. The 520 Jamis Coda Sport is for someone who wants a ride thats smoother than our top two choices and feels a bit different as well, but at the expense of maneuverability. Unlike the Trek FX and the Specialized Sirrus, which have aluminum frames, the Coda Sport has a steel frame. Practically speaking, steel has the ability to absorb more road noise than aluminum, giving you a smoother ride. But that doesnt really cut to the heart of the matter. When people talk about the feel of riding a steel bike, theyre referring to something a little more esoteric than its practical advantages. What devotees of steel bikes really love is their vibe . If youve ridden the FX and the Sirrus, and you have some nagging feeling that theyre just not quite right, but cant explain why, try the Coda Sport. It fits all of our criteria for a great commuter bike: It has reliable Shimano shifters and derailleurs, metal wrapped pedals, puncture-resistant tires, and the right price. Its harder to get around small obstacles and put through quick turns, putting it at a disadvantage if you plan on riding in trafficky urban areas. However its more expensive than our pick, and the 2018 model downgraded its chain and cassette from the 2018 version (they are no longer Shimano). The major area in which it differs from our top choice is in the handling, as discussed earlier. That steel frame has a nice feel on pavement, but the tradeoff is that its harder to get around small obstacles and put through quick turns, putting it at a disadvantage if you plan on riding in trafficky urban areas. It also has a slightly more aggressive stance, putting you slightly further over top of the handlebars, but the difference is so small it could just depend on how high your seat is. Yet another reason to try before you buy. What if I want disc brakes, carbon fiber, or other upgrades When you start looking at more expensive models of hybrids like the ones youll find in the FX series, the parts begin to slowly get better. Youll notice that the quality of the shifting and gearing components goes up, the fork will possibly be upgraded in material from steel to carbon, and you can also opt to get disc brakes. All of these things are good. If you know you want to spend more money on some of these upgrades, dont talk yourself out of getting what you really wantgo for it. But if youre a first-time buyer or find yourself on the fence because a salesman has done a great job of talking you into disc brakes (they always try), know this: As a commuter or casual cyclist, theres a 99.9 percent chance you dont need any of it. Its also useful to know that not all parts are created equal. The versions of these components that you get by tacking a few extra hundred onto the price tag are good, but at this price point, you probably arent getting what youd expect for your money. Because disc brakes and carbon fiber are such visible upgrades, theyre an easy upsell on the showroom floor. Whats not as visible is the fact that the upgraded components arent always better than the parts theyre meant to improve upon. First, lets talk about disc brakes. Any hybrid bike in this range is going to have a big brother with disc brakes (what they use on cars and motorcycles). The Trek 7.2 FX has the 7.2 FX Disc at 600 and the Specialized Sirrus has the Sirrus Sport Disc at 700. The advantage of disc brakes is that they brake exactly the same way all the time, regardless of conditions (e. g. rain, snow, fog, etc.). If you are planning on riding in adverse conditions, theyre worth considering. The pads last longer with little to no adjustment and they are more reliable than rim brakes in the wet. However, its worth noting that if your fear is having to navigate the occasional puddle or slick wet road, know that its impossible to hydroplane on a bike. Unless youre planning to ride in the rain, snow, and ice on a very regular basis, they are not worth the extra cost. But even if you are going to ride in wet conditions on a regular basis, not all disc brakes are the same, and the cheap, cable-actuated mechanical disc brakes youll find at this price point will actually have less stopping power than standard v-brakes. There is such a thing as a nice mechanical disc brake (Avids BB7 is legendary for its reliability and ease of maintenance), but off-the-shelf bikes are more commonly equipped with inferior Tektro or other generic white-label components that are more for show than performance. On the other hand, hydraulic brakes are actuated by brake fluid (like what youd find in a car) and actually are more powerful. However, they are also expensive and require advanced maintenance (like what youd find in a car). Total overkill for a bike like this. Another very common upgrade you can get is from a steel or aluminum fork to a carbon fiber fork. Carbon fiber is not made of metal at all. Its almost like fabric thats been woven with carbon fiber threads and made rigid by binding it with polymer. It is very strong and very light, which are good qualities for bike parts to have. Its considered an upgrade because its lighter than steel and its also very good at absorbing vibration from the road. Again, if you want a carbon fork or took a test ride and love the way it rides, by all means, go ahead and get it. But at this price point, the difference in road vibration will be undetectable. The weight saved is insignificant for the average commuter. And once more, you absolutely get what you pay for. If the spec sheet for the model youre considering actually lists the fork as being made of carbon composite fiber or just composite, that means that its only partially made of carbon fiber and can contain a large proportion of cheaper, heavier fibers as filler. The real thing costs real money. WSD or Womens Specific Design Something youre bound to run into is the acronym WSD. WSD stands for Womens Specific Design. WSD bikes have slight tweaks to the frame geometry and componentry that claim to be optimized to work with the female physique. Sarai Snyder, founder of Girl Bike Love and CycloFemme. elaborates: As a little person of just 5 2 (on a good day), attention to womens specific design has greatly increased the smaller bike options available for me. But I think the term Women Specific Design can be a little misleading. Most of the time WSD means a shortening of the top tube length, smaller all around sizing, and the addition of a womens specific saddle, narrower handlebars, shorter stem, and maybe even a shorter crank length. These things account for the notion that most women have shorter torsos, longer legs, and narrower shoulders on an all around smaller frame than men. Realistically, we are all unique in our build. A woman of 5 10 might be hard pressed to find the benefits of WSD. It should also be noted that for some companies WSD is really just an excuse to change the paint scheme to market to a different audience. In the end, the most important thing is finding the bike that fits your body and your riding style as an individual. Thing is, WSD may not actually fit you better, even if youre a woman. I (the woman updating this guide this year) ride more comfortably on the mens version. A shop owner I spoke to for this guide mentioned several of the WSD bikes he sold last year were sold to men. The only way to tell what fits best is by trying them out yourself at a bike shop. Why shouldnt I buy a bike online Its generally not a great idea to purchase a bike online. And were not talking about this from a poetic buy local perspective. Buying from a shop ensures you get a safer product thanks to professional assembly and will often end up being cheaper in the long run. Plus, if you have someone helping you set up a bike, youre more likely to have a good experience with it. Theres no denying that you get a better bike for your money when you buy online. A Diamondback Insight 2 on Amazon is going to run you less than a Specialized Sirrus, and the Insight has a superior parts package. Similarly, a Motobecane Cafe Latte on Bikes Direct is going to cost less than a Trek 7.2 FX and come with much better parts, but as a novice biker, youre unlikely to notice the marginal benefits of 40 handlebars over 30 handlebars (if there are even any to be had). On the other hand, the lack of care and attention put into your online-ordered bike will be blindingly obvious (possibly literally) when you hit a pothole and your wheel winds up turning 90 degrees while your handlebars stay straight ahead as you fly over them. Online retailers and big box stores work on volume, and they tend to pay their mechanics (and Im using this term loosely) a piece work rate as opposed to bike shops, which pay mechanics by the hour. A piece work bike assembler churns out bikes as fast as they canthey fly out the door and he or she never thinks about them again because they will be sold to someone far away. A shop mechanic, on the other hand, has to be more accountable. If that person neglects to tighten a pedal and the customer eats it on their first ride, he or she will see the customer come into the shop the next day all battered and bruised. The shop will feel awful for causing a customer injury and the mechanic will definitely feel awful when he or she gets fired. For safetys sake, even a bike that is advertised as 90 percent assembled is going to require a trip to a bike shop for final assembly and a safety check. This assembly and safety check is going to run you 60 to 150. Whoa youre saying, But I only paid 300 from the whole bike. Thing is, for liability (and ethical reasons) a shop mechanic must go over every bolt on that bike to make sure it was assembled correctly, which, more often than not, it wasnt. Just go down to a Sears or even a Dicks Sporting Goods, put the front of wheel of the bike between your knees, and try to twist the bars. Youll see how much those guys care about your wellbeing as the bars easily turn sideways while the wheel stays in one place. Thats not whats supposed to happen. Seth Sampson, manager of Giant Bicycle Store in Boston, put it best: It is amazing what can go wrong, even when you have only 10 percent of the bike to build. Our bikes have better quality and are correctly assembled. You can always save more up front buying online, but end up paying more to make it work right. You will also notice that, with your online order, nobody helped you find the ideal size for your body measurements, and unless you really know what youre doing, youre probably going to buy the wrong size bike. Theres a lot more to fit than just the number on the frame. Just the frame itself has no fewer than seven major variables that comprise its geometry, all of which affect how a bike ultimately feels. Bikes like these tend to have more or less identical geometry across brands, but there are other factors that contribute. A good shop will help fit you to a bike and make any alterations that might be necessary. Saddles, stems (the thing that holds the handlebars), and the handlebars themselves can often be swapped out for a better fit and improved comfort. Youre also likely to get perks and freebies for purchasing from a shop, like a free 30- or 90-day break-in tune-up that would otherwise run you another 60 to 100 for your super-deal bike from Bikes Direct. And dont think these are just nice to have but unnecessary cables will stretch and need readjustment after the initial few weeks of riding. Many shops will also give you discounts on accessories like locks, lights, helmets, and fenders within a certain window after your purchase. Not to mention help with warranty issues. Your shop will deal with that annoying stuff for you. Even expensive bikes break, and its good to have someone in your corner when things go awry. Hopefully weve convinced you by now that its worth going to a real bike shop to get your bike. Now for the bad news: Not all bike shops are created equal, and its up to you to find a good one you can trust. Yelp and advice from friends can help, but ultimately youre going to want to shop around a bit to see for yourself. Especially if you find that you have an affinity for a bike, but its gears werent working well on a test ride from a particular shop. You want a shop that will take care of your needs throughout the shopping process and offer you services even after youve made the purchase. Make sure the salesperson takes the time to quickly look at you on the bike to make sure your saddle height is roughly correct. And make sure the bike is properly set up when youre test-riding it if the shop is sending you out on a bike with rubbing brakes or loose bars, this reflects badly on how well they will service your bike in the future. Its also worth asking them to adjust the bike before you make a final decision. If they fail on any of those accounts, its probably a good idea to look elsewhere. Shopping for a kids bike Youll also want to do that in person, for the same reasons listed above. There are some useful tips for getting the size, weight, and features right for every age group from preschool through 12 years here . The competition What about the other bikes I tested Well, as I stated earlier, none of them are really bad. In fact, if you can get them for significantly cheaper than the Trek or Specialized, they might even be the better buy. But I had my reasons for not choosing them. The Cannondale Quick 6 is arguably the coolest-looking bike in the mix but it doesnt have the alloy pedals or flat-resistant tires of the Trek 7.2 FX. In 2018, this was actually a less-expensive model than the FX, and if this bike happened to be on sale it might be the one model that could draw my interest away from the Trek. But now that Trek made its 2018 updates, at 520 the Cannondale is now 30 more expensive (at least MSRP-wise). The Giant Escape 2 is a very popular bike, but Im not sure why. Giant decided to go with an aluminum fork on this bike. Its lighter but does much less than the steel forks found on the other bikes listed here to dampen road shock and vibration. It also doesnt have the flat-resistant tires of the Trek. On the other end of the spectrum, the Kona Dew has a kind of silly-looking narrow-legged steel fork that comes off as an unfortunate afterthought when juxtaposed with its wider-tubed aluminum frame. Which is weird because Kona generally gets it right aesthetically. Looks aside, at 525, the Trek remains a better value. The Raleigh Cadent FTO was available when we wrote our original hybrid guide last year, but as of now it seems to have been discontinued or renamed according to one dealer, as they no longer have it in stock and it isnt on order. I still cant recommend it. The FTO has sub-par plastic pedals, an aluminum fork, and tires that arent extra resistant to punctures. As for bikes I didnt test, lets just say there were a lot. But I had a good reason for skipping each one. The Motobecane Cafe Latte is only available for purchase online, via Bikes Direct. Aside from the endless problems with this mentioned earlier, you get a lot of bike for your money. Of course you then have to have it assembled at a bike shop, tuned at a bike shop after it breaks in, and Bikes Direct wont be easy to deal with when it comes to warranty issues. Its not like sending back your iPhone. Schwinn has a similar brand image issue as Raleigh and the Sporterra 3 is their version of this bike. They have effectively become synonymous with crap. This an ugly bike with a horrible name from a less-than-reputable manufacturer. They are now owned by the company that produces Pacific Bicyclesthe only brand that gives Huffy a run for its money in the race to the bottom of the bicycle food chain. The Sporterra also seems to have vanished from the internet, which could mean its being discontinued. The Diamondback Insight 2 is one of the only bikes in this list available on Amazon. As previously mentioned, buying bikes online is not a great idea for so many reasons. It is cheap and you will get slightly nicer components at the same price point as the Trek or Specialized, but youll pay for it later. This bike is also becoming consistently unavailable. What about boutique brands Boutique brands make good bikes, and if youve fallen in love with a bike from one of these companies, by all means buy it. But like we said, at this price point, in this category of bike, pretty much everything is the same. If the hybrid you buy costs a little more, youre paying strictly for aesthetics. Youre not getting a better bike. Care and maintenance Hybrid bicycles require the same maintenance as any other bicycleslube the chain (but not excessively) and fill up the tires to the recommended pressure weekly (check out our guide on bike pumps ). Nearly all bike shops have free air either in the form of a compressor or a floor pump with a gauge. Gas station compressors are set very high (and they charge you money), which can result in blowing the tire right off the rim with a terrifying gunshot-like sound. And remember, bikes like to be stored in dry places whenever possible. Id advise getting your bike tuned annually. If you do find that youre riding regularly, it is a good idea to grab a small bottle of lube and a floor pump . Pro tip: If you live in a part of the country where there is a winter, take your bike to the shop in the middle of winter. Youll beat the spring rush when everyone decides on the first gorgeous day that they all need their bikes NOW A bored winter mechanic will spend much more time on your bike than a stressed-out summer one. Especially one who is rewarded with craft beer or homemade cookies. Oh, and make sure you get a good lock and learn how to use it. What to look forward to The biggest forward trend in the hybrid category revolves around making disc brakes available on lower-end models of bikes, which you may or may not need. Bike sensors, an accessory you can buy and basically plug into your bike (both Trek and Giant have this capability) are also getting slight upgradesseveral of them are now compatible with a broader range of devices (like your smartphone) instead of only with a dedicated bike computer. But the real upheaval is happening in the world of urban utility bikes. From the Bike Design Project emerged a bike called the Denny. which has automatic shifting, a built-in front rack, handlebars that transform into a bike lock, a completely redesigned fender, turn signals and other integrated lighting, and a belt drive instead of the traditional chain. And its no longer simply a concept bike, as Fuji will be manufacturing them sometime in the near future. There are designs on Kickstarter with integrated GPS systems. Priority Bikes. a company operating out of New York, has focused on stripping down the urban commuter to basics without making it so minimal it cant be used by the average rider. Even Trek knows which way the wind is blowing, and manufactures the Lync. a utility bike that moves in a similar direction with battery-powered features, such as lights, built right into the bike. This is a category of bicycle thats just beginning to define itself, and as such a lot of these new ideas have yet to be tried and tested. Carbon belt drives are the exception, and every bike we just mentioned, with the exception of the Lync, features one of these. They have some advantages for commuters. Theyre durable and clean, and you dont have to lube or otherwise maintain them like a chain. The disadvantage is that they can only be used with single-speed bikes or internal hubs, so they cant be used with a wide range of gears. That can make getting up and down hills significantly more difficult. But overall, the general consensus is that belt drives have been around long enough and are really effective at what they do, and so its technology thats here to stay. Wrapping it up For the second year in a row, we like the Trek 7.2 FX most because it looks and feels good and it has a couple features that the competition doesnt have. And now that the cost has dropped on the 2018 model, its an even more viable option than the closest competition. Talk to your local bike retailer, shop around, and dont hesitate to have them tweak a bike you like. Footnotes: 1. If youre curious about what the actual difference between Treks Alpha Gold and Alpha Silver aluminum is, it has to do with the amount of mechanical manipulation the material is put through. Gold has been manipulated more, meaning its been pulled thinner and been bent into more sophisticated and diverse shapes. Silver is just as strong but they mess with it less. This results in a more subdued look at a slightly higher weight, with the most immediate benefit being a lower final product cost, says David Studner, project manager for Trek. Jump back. 2. Alivio and Acera are just different names Shimano has given two derailleurs of varying quality. Alivio is the higher-quality component of the two, but the great advantage of more expensive derailleurs isnt really felt until you start going on long road rides. Youre shifting and using these mechanical parts much more often to get up and down hills, and youre spending more time overall in the saddle, and in that instance a smoother, higher-functioning, and dialed experience begins to make a difference. But it doesnt matter so much from the commuter side. You wont log so many hundreds of miles that the wear and tear to your bike is significant, and Acera levers are smooth, high-functioning, and long-lasting. For riding around town, Acera is great. Jump back. The Sweethome and The Wirecutter (part of The New York Times Company ) are lists of the best gadgets and gear for people who quickly want to know what to get. When readers choose to buy our independently chosen editorial picks, we earn affiliate commissions that support our work. Here is an explanation of exactly what we do. and how to support our work. We hand-pick and analyze our deals to the point of obsession. Follow us on Twitter at sweethomedeals to see any updates we make throughout the day. The Best Gear for Building Your Home Theater Now on Wirecutter: We spent thousands of hours on research and testing to find the best-looking and best-sounding home theater equipment that will take your at-home movie-watching setup from functional to enjoyable. Whether you have a dedicated theater room or are thinking of upgrading your living room, we have recommendations covering whatever space and budget you have. To help you manage the blowing snow and frigid temperatures that are all around us, weve rounded up the best things to warm you up and keep you dry this winter season. January 25, 2017 The Best Snow Shovel After 70 hours of research (and 40 hours of shoveling), the best snow shovel is the True Temper 18-Inch Ergonomic Mountain Mover. our pick four years in a row. The Best Blackout Curtains After 22 hours of research and testing, we think the Sebastian Insulated Total Blackout Window Curtains are the best for creating a cave-dark room. They blocked more light than 12 other sets, and theyre affordable and good looking. January 24, 2017 The Best High-End Ranges Our 40 hours of research found that the 36-inch Wolf Dual Fuel and 48-inch Thermador Pro Grand Dual Fuel are the best ranges for high-end kitchens, with powerful cooktops and ovens, solid service records, and versatile and attractive designs. January 20, 2017 January 18, 2017 The Best Gear for Making Pour-Over Coffee We spent over 50 hours testing 10 drippers, used over 10 pounds of quality coffee beans, and drank over 100 cups of coffee before determining that the Kalita Wave is the best pour-over dripper for most coffee drinkers. We help support the hundreds of hours that go into our evaluations through affiliate commissions on purchases made through our links. Were committed to publishing unbiased guides that clearly detail our decision-making criteria to our readers, but we just want you to know. Heres how to support our writers and our work. For more on our ethics, ideas and how we work, read this. We obtain the products we review through a mixture of buying our own and working with companies to borrow review units. Our policy is to return or donate products after were finished working with them. Find an error: Also, If you notice a guide that needs a little freshening up, or has errors, please tweet us at homesweethome or email us at notesthesweethome and well fix it. شكرا لكم.

No comments:

Post a Comment